Tavaszi megújulás – LinkedIn funkciókkal bővül a Microsoft Dynamics 365

Amikor a Microsoft tavaly év végén megvásárolta a LinkedIn-t, már lehetett tudni, hogy a közösségi oldal hatalmas adatbázisával is vannak terveik, nem csináltak titkot abból, hogy céljuk „újradefiniálni a közösségi vásárlást”. Meg is történt az első bejelentés arra vonatkozóan, hogy a Microsoft Dynamics 365 felhasználói számára hogyan tudja megkönnyíteni az értékesítést a LinkedIn, és szintén nem titok, hogy ez csak az első lépés a két platform integrációjának folyamatában.

Lássuk, mit is tartalmaz pontosan a Dynamics 365 alkalmazáshoz kapcsolódó „spring update”, mely júliustól válik elérhetővé a felhasználók számára!

  1. A Dynamics 365 for Sales és a LinkedIn Sales Navigator alkalmazások integrációja

A Dynamics 365 for Sales eddig is hatékonyan támogatta az értékesítők munkáját és ügyfélkapcsolataik kezelését, a LinkedIn Sales Navigator beépítésével pedig elérhetővé válnak a közösségi platform 500 millió felhasználójának szakmai kapcsolatai is. Ezáltal az értékesítők számára addig láthatatlan kapcsolódási pontok nyílnak meg, melyek támogatni tudják az ügyfélszerzést, valamint a sales stratégia kialakítását, ezzel a valaha volt legkorszerűbb ügyfélkapcsolat-kezelést valósítva meg. Az operatív folyamat pedig úgy történik, hogy a potenciális ügyfél azonosítását követően közvetlen üzenetek küldésére is van lehetőség a LinkedIn InMail-en keresztül, illetve az ismerőssé válás után az adott felhasználó teljes profilja megjelenik a Dynamics 365 for Sales alkalmazásban is.

pexels-photo-374074

Kép forrása: https://www.pexels.com

  1. A Dynamics 365 for Talent és a LinkedIn Recruiter alkalmazások integrációja

Természetesen a munkaerő-menedzsment és a toborzás támogatásába is bevonják a legnagyobb szakmai közösségi felület kapcsolódó funkcióit, hiszen a HR terület hatékonyabbá tétele már jóval a LinkedIn felvásárlása előtt is kiemelt célja volt a Microsoft-nak. Erre a célra hozták létre a Dynamics 365 for Talent applikációt, melyhez most becsatornázták a LinkedIn Recruiter alkalmazását is. A tervek szerint ez a „házasság” növelni fogja a hatékonyságot mind a toborzás, mind a kiválasztás, mind pedig a munkaerő-megtartás területén. A rendszerben láthatóak lesznek a jelöltekhez kapcsolódó friss információk, valamint beazonosíthatóvá válnak majd a munkatársak fejlesztéséhez kapcsolódó célok, és az ezek eléréséhez szükséges képzések.

  1. Dynamics 365 for Retail

A Microsoft harmadik bejelentése nem kapcsolódik a LinkedIn-hez. A Dynamics 365 for Retail egy kereskedelmi működéshez kapcsolódó alkalmazás, mely nagyvállalati minőségű folyamatkezelést tesz lehetővé akár már kis- és középvállalkozások számára is. A megoldás lényege, hogy követhetővé teszi az egyes kereskedelmi egységekhez kapcsolódó tranzakciókat, minden csatornán, mobilra optimalizált platformon is.

A Microsoft célja a LinkedIn egyes funkcióinak beépítésével láthatólag az, hogy tovább diverzifikálja működését és fokozza a már meglévő alkalmazások hatékonyságát. Érdemes lesz figyelemmel kísérni az integráció következő lépéseit.

Források:

HWSW Mobil: https://m.hwsw.hu/cikk.php?id=57154

Techrunch: https://techcrunch.com/2017/04/24/new-microsoft-tools-integrate-linkedin-data-directly-into-dynamics-365/

LinkedIn: https://business.linkedin.com/sales-solutions/blog/linkedin-sales-navigator/2017/04/bringing-sales-navigator-and-dynamics-closer-together

Microsoft: https://news.microsoft.com/hu-hu/2017/04/25/tavaszi-megujulas-microsoft-dynamics-365-rendszereben/#sm.0000wosn3e1dmyea9v797giikt9u9#sws0x7ALoUktohop.97